Divendres, 15 De Desembre De 2017

03/04/2017

BANDERA MUNICIPAL

Foto

Iniciats els tràmits per tal d'oficialitzar una bandera per al municipi de Castellserà.

L'Ajuntament de Castellserà va iniciar amb data 28 de novembre de 2016 els tràmits per tal d'oficialitzar una bandera per al municipi. Sha demanat un informe al Departament de Governació de la Generalitat de Catalunya, que mitjançant els assessors heràldics ens ha fet arribar un informe vexil·lològic amb la proposta de bandera pel municipi que està exposada al públic.

La proposta de bandera és la que es pot veure a la imatge de la notícia amb la següent descripció:

Apaïsada, de proporcions dos d'alt per tres d'ample, vermella, amb dues faixes blanques, cadascuna de gruix 1/6 de l'alçària del drap, la primera amb el perfil inferior dentat de 9 dents, situades a 3/12 de les respectives vores superior i inferior del drap.

Un cop acabada l'exposició pública, i en cas que no hi hagi al·legacions, s'aprovarà definitivament pel ple de l'ajuntament.