Dissabte, 19 De Agost De 2017

27/04/2017

XIII FESTA DEL BANDOLER

Foto

Els dies 13 i 14 de maig, vine i gaudeix de la Festa del Bandoler a Castellserà. Us deixem adjunt el programa de la festa.

Més informació a www.facebook.com/Festabandoler

Mail: festabandoler@gmail.com

DISSABTE, 13 de maig

09.00h - IV Caminada de lAlera. Els bandolers conquereixen Rocafinestres! Sortida des de la Plaça Sitjar fins a Rocafinestres. Un cop allí refrigeri per als participants.

Caminada en col·laboració amb lassociació contra el càncer. Abans de sortir podreu comprar una motxilla per 5 euros.

19.00h - Obertura de les exposicions de La Panera i La Garuta.

19.30h - Missa cantada i ofrena a la Verge del Roser.

20.45h - Danses populars. Estrenem noves danses dadults i infantils. No us les perdeu!

21.00h - Representació teatral. La història de Perot dArgensola.

21.30h- Sopar a la taverna amb entrepans, amenitzat pel grup Her Majesty.

23.00h- A la Plaça Major, espectacle familiar amb Lo Biel el pallasso (faquir-clown).

24.00h- Concert amb el grupKalikenyos i música fins que aguanti el cos!

DIUMENGE, 14 de maig

10.00h - XVIII Trobada de puntaires a la Plaça Sitjar.

10.00h - Esmorzar bandoler a la Plaça Major, amb pa torrat i cansalada.

10.00h - Obertura del mercat, mostra doficis, arts tradicionals, productes gastronòmics i passejades amb burros catalans.

11.30h - Animació musical, amb malabars pel recinte bandoler amb la companyia Improvistos Krusty Show i el seu espectacle La Cirquestra.

13.00h - Danses populars.

Seguidament, Lliurament del pedrenyal dhonor a la Trobada de Grups de Recreació Medieval de Ciutadilla. Recullen el premi lAjuntament de Ciutadilla, lAssociació Amics del Castell de Ciutadilla i els Hospitalers (Grup de recreació de la localitat).

Després de lentrega del pedrenyal, representació teatral. La història de Perot dArgensola.

17.00h - Obertura del mercat, mostra doficis, arts tradicionals, productes gastronòmics i passejades amb burros catalans.

17.00h - Jocs infantils i tallers al Racó dAntany amb CATACRIC. Fins a les 19.00h.

17.00h - Al Racó dAntany, taller de bombolles de sabó amb la companyia Improvistos Krusty Show.

18.00h - Animació musical, amb malabars pel recinte bandoler amb la companyia Improvistos Krusty Show i el seu espectacle La Cirquestra.

19.30h- Sardinada popular i concert amb el grup de taverna KSonRonda.